Global Connect

O nama

Global Connect d.o.o. je privatno poduzeće, osnovano 2014. godine, za obavljanje svih djelatnosti iz područja projektiranja, geodezije i arhitekture. Od samog početka rada, uz želju za pružanjem potpune, ispravne, učinkovite i ekonomski povoljne usluge, postavili smo visoke kriterije uspjeha u poslovanju. Ponosni smo na činjenicu da smo u vrlo kratkom roku pronašli svoje mjesto na tržištu i postali vjeran partner korisnicima naših usluga i poslovnim suradnicima iz područja građevine, arhitekture i geodezije. Naš tim predvode visokoobrazovani stručnjaci koji svojim znanjem i željom za stalnim usavršavanjem doprinose kvalitetnom obavljanju kako terenskih tako i uredskih poslova, a uz to posjedujemo i sve potrebne mjerne instrumente i opremu. U najkraćem mogućem roku naš je tim sposoban isporučiti kako najjednostavnija tako i najzahtjevnija idejna rješenja vaših objekata. Svojim uspješnim i suvremenim poslovanjem, tvrtka Global Connect d.o.o. svakodnevno mijenja standarde i unaprijeđuje kvalitetu. Praćenje suvremenih trendova olakšava nam primjena vrhunskih programa za izradu idejnih i konačnih arhitektonskih rješenja kao i stručna literatura te seminari, sajmovi i izložbe.

Misija

Pružanje visoko profesionalnih usluga projektiranja uz zadovoljenje potreba klijenata i povjerenje investitora, a u skladu sa svim zakonskim regulativama.

Vizija

Biti prepoznati kao respektabilni, kvalitetni i pouzdani projektni ured koji je spreman riješiti i najkompleksnije probleme sa zaokruženim ciklusom stvaranja prostora za ugodan boravak i radno okruženje.

Strategija

  • Održavanje korektnih poslovnih odnosa s konkurentima.
  • Njegovanje poslovnih odnosa s partnerima.
  • Primjena i poštivanje svih zakonskih regulativa iz područja projektiranja, arhitekture i geodezije.
  • Pružanje kompletnih rješenja klijentima koja zadovoljavaju sve njihove potrebe.
  • Zapošljavanje stručnog i ambicioznog osoblja.
  • Pribavljanje najmodernije opreme za ugodan rad.
  • Osluškivanje i vrednovanje povratnih informacija i zadovoljstva klijenata.
  • Provođenje analize kvalitete rada.